Eline sağlık güzel olmuş arkadaşlarımda şarkı yqpıyor efel studio ile mi şarkıyı yapıyorsunuz
Teşekkür edeirm sağ olasın hocam evet FL Studio ile yapıyorum
Hiç beğenmedim. Ben daha iyisini yapamam. Hatta bunuda yapamam
Emeğinize sağlık. Güzel olmuş.
Hahahahaha yorumun için teşekkür ederim sağ olasın