TheLaZRaiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık güzel olmuş arkadaşlarımda şarkı yqpıyor efel studio ile mi şarkıyı yapıyorsunuz

Teşekkür edeirm sağ olasın hocam evet FL Studio ile yapıyorum


AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç beğenmedim. Ben daha iyisini yapamam. Hatta bunuda yapamam

Emeğinize sağlık. Güzel olmuş.

Hahahahaha yorumun için teşekkür ederim sağ olasın