Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel hocam bas'lar bir tık ön planda kalmış sanki.


Teşekkürler hocam

Evet şimdilik böyle bir deneme yapıyorum Epic Trance Lead in sesini kıstımdemo yapıyorum daha bir kaç kez değiştireceğim basların tonunu