Dolar alacağım ancak bankalara güvenmiyorum son günlerde durduk yere hesap kapanıyormuş milletin , malum dijitalde ticaret yapıyoruz çalıntı hesaptan para gelse hesap kapatıyorlar , bu yüzden bankadan dolar almayacağım , fizikide yıpranıyor. Aklıma usdt geldi o yüzden sordum