kullanıcılar kanunlara aykırı depolama yaptıysa hosting de tespit edip kapatmıştır. amatör bir girişim gibi gözüküyor site..
Böyle bir şey olacağını düşündüğümden yaklaşık 1 haftadır bekliyorum. 1 haftadır bu durumu düzeltemiyorlarsa firmanın rezilliği. Ayrıca amatör mü değil mi bilmiyorum fakat almadan önce internetten araştırdığımda yaklaşık 8-10 yıl önce girişilmiş bir iş sanırım r10 da hakkında birkaç yazı görmüştüm.