Ekstra vergi, ruhsat, plaka gerektirmeyen O1 belgeli 750 KG altı çekme karavanımı satıyorum.

Memnun olmadığım hiçbir durumu yoktur, aksine karavancılığı sevdirdiği için motokaravana geçmek amacıyla satıyorum.

R10'a özel biraz pazarlık olur.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...5007672/detay/