a4 kağıda çıktı alıp ad soyad yazılıp mail atılıyor sms gelmiyor.
Türkiye numaralarına SMS göndermiyorlar. Orada bi form var onun çıktısını al. Ona isim soyad,imza ve tarih at. Onlara destekten gönder veya mailden gönder.
Onaylayıp domaini aktif ediyorlar değil mi?