Nhtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a4 kağıda çıktı alıp ad soyad yazılıp mail atılıyor sms gelmiyor.
MarioBros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye numaralarına SMS göndermiyorlar. Orada bi form var onun çıktısını al. Ona isim soyad,imza ve tarih at. Onlara destekten gönder veya mailden gönder.
Onaylayıp domaini aktif ediyorlar değil mi?