Konu
İphone hk ? Satın alacağım
08-02-2025, 02:04:10
#6
DigitalTrade
KaranlikLord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam kb, 12 yazacağıma 14 yazmışım
12 yi bedava verseler alma , fazla radyasyon saçtiği gerekçesiyle amerikada bu modelin satişi yasaklandı . Çocuğun olmaz valla