merhabalar bir scriptim var kurduk herşeyi sql dosyalarını attım. Ama site açıldığında beyaz ekran var bunun sebebi nedir nasıl düzelebilir? bir arkadaş php sürümü dedi ama pek emin değilim yardımınızı bekliyorum