Emin0307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kasımda arabamı teslim aldım peşinat ödediğim için ben çekiliş olayına girmedim kesin teslimatlı girdim 5, ayımda arabamı aldım. Bana sorarsan ben memnunum geciktirmediler.
Ne kadarlık araca ne kadar peşinat ödediniz hocam