BABER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep banka kartı kullanıyorum merakım biraz da o yüzden açıkçası.
Boşver gardaşım, TROY ile devam et. Her alışverişte Mastercard ve Visa komisyon alıyor; paramızı kendi elimizle yabancılara yediriyoruz. TROY kullan, yerli kalsın!