%95 kalan demedim hocam. en azından %95i gitmesin dedim. ne yapayım kalan % 5i?
düşüşe biz de bir şey demiyoruz ama bir zahmet % 95i de düşmesin.
Ben sağlayıcıyım hocam. şu konuya yazanların hepsi aracı veya aracıdan alan paneller. Boşuna düşmeyen takipçi arayışına girmeyin.