yusufiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%95 kalan demedim hocam. en azından %95’i gitmesin dedim. ne yapayım kalan % 5’i?

düşüşe biz de bir şey demiyoruz ama bir zahmet % 95’i de düşmesin.
Ben sağlayıcıyım hocam. şu konuya yazanların hepsi aracı veya aracıdan alan paneller. Boşuna düşmeyen takipçi arayışına girmeyin.