yusufiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%95 kalan demedim hocam. en azından %95’i gitmesin dedim. ne yapayım kalan % 5’i?

düşüşe biz de bir şey demiyoruz ama bir zahmet % 95’i de düşmesin.
İkimizinde söylediği şey aynı kapıya çıkıyor zaten