Organik hizmetlere yönelin, kimse şuanda bu hizmeti size X platformunda sağlayacağını düşünmüyorum. Düşmeyen hele ki %95 kalan takipçi, imkansız gibi.
%95 kalan demedim hocam. en azından %95i gitmesin dedim. ne yapayım kalan % 5i?
düşüşe biz de bir şey demiyoruz ama bir zahmet % 95i de düşmesin.