Merhaba,

E-Arşiv Fatura demiyorum veya E-Fatura'da demiyorum. Herhangi bir entegratöre kayıt olmak istemiyorum.

Gib'in earsivportal uygulaması üzerinden faturaları kesiyorum zaten.

Bunu otomatik hale getirebileceğim. Faturalarımı e-arşiv olarak kesebileceğim (e-arşiv olarak yani gib'in ücretsiz fatura servisinden https://earsivportal.efatura.gov.tr/intragiris.html) hazır bir kütüphane varmı bildiğiniz.