Ürünler güzel. Umarım başarılı olursunuz.
Sağol hocam teşekkür ederim.
elinize sağlık güzel olmuş.
bizde arkadaşla epoksi kolye üretimi denedik fakat emeği çok fazla olduğu için devam ettiremedik. günde 5 tane istediğimiz kalitede üretmeyi başardık fakat günlük işçilik ücretini ve malzeme giderlerini fiyata ekleyince fiyat yüksek kaldı. birim maliyeti (işçilik dahil) olabildiği kadar düşürmenizi öneririm.
Epoksi çok uğraştırıcı bir iş maalesef.
Uv reçineye göre maalesef daha toksik bir yapısı var.
Maske olmadan çalışmamak lazım.
Aşamaları da fazla olduğu için dediğiniz gibi bir günde çok az sayıda ürün çıkarabilirsiniz.
Onun yerine hard uv reçine ile de takı yapabilirsiniz.
Sizi o kadar uğraştırmaz.
Maliyet olarak da çok bir maliyeti yok ama aşamaları çok fazla.
Büyük ihtimal kargo dahil 350-400 TL'ye satacağım.
Kargosu, vergisi, pazaryeri komisyonu vs eklenince ister istemez kâr düşüyor.
https://www.youtube.com/watch?v=mLeykQX-8C4
Bu video da ufkumu açtı gerçekten.
Bakmanızı tavsiye ederim.