elinize sağlık güzel olmuş.
bizde arkadaşla epoksi kolye üretimi denedik fakat emeği çok fazla olduğu için devam ettiremedik. günde 5 tane istediğimiz kalitede üretmeyi başardık fakat günlük işçilik ücretini ve malzeme giderlerini fiyata ekleyince fiyat yüksek kaldı. birim maliyeti (işçilik dahil) olabildiği kadar düşürmenizi öneririm.