Geçen senelerde bir instagram sayfasında polimer kilden takı yapıldığını gördüm.
O aralar da acaba ne yapabilirim, ek gelir nasıl sağlarım diye düşünüyordum.
Aşağı yukarı kafada şekillendirmesi ve icraata geçmek 1 seneyi buldu.

En yakın dostumla beraber ortak girmeyi düşündük.
Ben %60, o %40 ortak olacaktı.
Kendisi de başka yerde çalışıyordu.
Yükün büyük kısmı bendeydi.
Fakat hem onun çalışıyor olması hem de konu hakkında bilgisi olmadığı halde sürekli işe karışması nedeniyle ortaklığı bitirdik.
Ama halen görüşüyoruz ve arada yardıma da geliyor.

Esasında 14 şubata yetiştirecektim.
Kalpli modeller yaptım.
Fakat iş sandığımdan çok uzun sürdü.
Uzun bir proses var.
Videolar da çok kolay gibi duruyor ama işin başına geçince bayağı zor olduğunu anlıyorsunuz.
Çok fazla püf noktası var.
Hem deneyimle hem de yabancı kaynaklardan öğrenerek yapmanız gerekiyor.

Aşağı da yaptığım bazı tasarımlar var.




Daha bunları düzgün çekmedim.
Çekim çadırım var, bugün kısmetse hepsini tek tek çekeceğim.

Hepsiburada, Trendyol, Çiçeksepeti gibi yerlerde mağaza açtım geçen aylarda.
Bu gün resimlerini çekip koymaya başlayacağım.
Sadece TR değil aynı zamanda Etsy ile de globale açılmayı düşünüyorum.
Belki Amazon FBA de kullanabilirim.
Bugün yarın da forumda da satışa çıkacağım.
Kendi sitemi de kısa sürede faaliyete geçireceğim.

Pazaryerlerinde satış yapmak biraz riskli ama amacım markayı tanıtmak.

Hedefim 6 ay gibi bir sürede aylık 1 milyon TL'lik ciroya ulaşmak.

Umarım başarılı olurum.
Destek verenlere şimdiden teşekkürler, hayırlı cumalar.