Arkadaşlar ben anlayamıyorum bu insanları.
Ya ben çok safım yada kadınlar doğuştan birşey saklama, gizleme ve yalan söyleme yeteneği mi var?
İnsanların duygularını sömürüp kendileri gibi yapmaya çalışıyorlar
bazen şaşıyorum mutlu bir çift gördüğümde anlaşan çift gördüğümde
bize ne zaman nasip olacak diyorum ama her mutlu olduğumda bütün mutluluğumu çeken insanlar çıkıyor karşıma
Hayatıma şu zamana kadar 4 kişi girdi ve 4ü de bir birinden farksız
Hepsini Allaha havale ettim
Gerçekten ben bu insanlardan sıkıldım
YORULDUM.
Reso gördüğün mutlu çiftler istisnalar hariç bir birlerini beğenir beğenmez evleniyorlar (kısasüre) o yüzden evliler aynı kişiler süreyi uzun tutsa olayın rengi değişiyor tabi bu göreceli bir durum olmasına rağmen benim düşüncem İnstagram da herkesin çok havalı ve mutlu olmasına benzetiyorum
Türkiye tarihinde ilk kez boşanmış kişi sayısı toplumun %5 ine çıktı ilgili haberlere göz atabilirsin..
ve ek olarak bu kadar kavga hır gür kadın cinayeti neden oluyor araştırın derim..
kişisel olarak kadınlardan bende çektim hepsi aynı cümleleri kurup farklı karakterlere sahipler
bu nu şöyle özetlendirelim ; ben çok romantiğim, ben çok çektim, mutlu olmak istiyorum, para mühim değil

... bir çok örnek verebiliriz ama dediğim gibi hepsinin kelimesi değişebiliyor
tabiki mutlu insanlarda var ama ne yazık ki toplum yozlaşması hızladığın için sayıları azalıyor
iyi forumlar.