ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o zaman açık konuşayım ben belki yapma hevesin vardır kırmayalım diye dedim. Sen kırk yıllık waffle'yi sadece A'sız olarak alıyorsun. Yani Fenerbahceyi Fenerbhce diye almak gibi. Kulağa hoş gelmeyi bırak (wffl) bu kadar anlamsız harflerin yan yana geldiği domain pek görmedim ve zaten google tarafındada sorunlar yaşarsın. Başkasının malı ile marka yaratamazsın zaten
Hocam waffle yiyecek wffle bir yayın şirketi olacak.
Googlede yazınca altta bilgi paneli gözükür hocam yani doğrusu yazsa bile zaten olayı da bu zaten wffle söylenişi TRde zor zaten zaman gerekecek hiç bir başarı bir anda oturmuyor.
Aynı zamanda size bu tür bir çok şirket sunabilirim yani sadece sabır ve azim gerekli bundan 1 sene sonra bu konuma tekrar çağıracağım sizi 🫶🏻