Marka ismi güzel olmalı distribütörlük de olacak Wffle adında labellik yani müzik dağıtımı da yapacağım 👌
Yani konu yapmak değil kulağa nasıl geliyor tam olarak sorduğum soru bu 🤨
Hocam o zaman açık konuşayım ben belki yapma hevesin vardır kırmayalım diye dedim. Sen kırk yıllık waffle'yi sadece A'sız olarak alıyorsun. Yani Fenerbahceyi Fenerbhce diye almak gibi. Kulağa hoş gelmeyi bırak (wffl) bu kadar anlamsız harflerin yan yana geldiği domain pek görmedim ve zaten google tarafındada sorunlar yaşarsın. Başkasının malı ile marka yaratamazsın zaten