Merhabalar,
Bir arkadaşım verdi bu telefonu yapabilirsen yap diye baya bi araştırma yaptım ama sorunu çözemedim yardımlarınızı beklerim veya önerilerinizi
ROM atmayı denedim olmadı fastboot kısmına vs giremiyorum hard reset atmaya izin vermiyor.
Bu şekilde kalıyor. Telefon YD imei gitmesi çokta önemli değil.
Cihazı yeni sürüme güncelledikten sonra böyle bir hata ortaya çıktı
Bootloader acikmi? Telefonu resetlediginde bi asma kilit simgesi cikiyormu acik vaziyette?