Bugün, 6 Şubat Kahramanmaraş depremlerinin üzerinden tam iki yıl geçti. 11 ilimizi derinden etkileyen, binlerce insanımızın hayatını kaybetmesine ve milyonlarca insanın evsiz kalmasına neden olan bu büyük felaketin acısı hâlâ yüreklerimizde tazeliğini koruyor.
Özellikle bu forumun kıymetli üyeleri, aramızdan ayrılan değerli hocalarımız
@Mitho; ve @BraveMert; başta olmak üzere, depremde hayatını kaybeden tüm vatandaşlarımıza Allahtan rahmet diliyorum. Geride kalan ailelerine ve sevenlerine sabır, yaralılarımıza acil şifalar temenni ediyorum.
Hepimizin tekrardan başı sağolsun, mekanları cennet olsun.