QR ile giriş yapacaksınız çalınma konusunda sıkıntı yok ama, bile bile ban yeme olasılığı % kaç acaba, şahsi fikrim ticaret puanı yüksek olan kişilere kiralarsanız daha iyi olabilir
En büyük problem bu zaten. R10 dışı kiralama yapmamak lazım. Yine de riskli