Hocam bana gnome görüntü açısından iyi ama özellik uygulama içerik açısından eksik gibi geldi yanlış mı düşünüyorum? sistemim fena değil
Kesinlikle yanlış düşünüyorsun. Gnome eklentilerinden haberin olmadığı anlaşılıyor. Gnome hem en modern arayüz hem de en esnek olanı. Neler yapılabildiğine şaşarsın.