tachyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manjaro öneririm. Oldukça kararlı ve çekirdek güncellemeleri dahil her güncellemeyi hızlıca alıyor. Eğer çok iyi bir sistemin varsa PopOs'da en azından Debian tabanlı olduğu için tercih edilebilir. Tabi ki bu iki sistem için en iyi arayüz Gnome.
Hocam bana gnome görüntü açısından iyi ama özellik uygulama içerik açısından eksik gibi geldi yanlış mı düşünüyorum? sistemim fena değil