Merhaba, diskin yarısına linux kurmak istiyorum, sadece günlük kullanım tarayıcı vb. için, normalde zorinos kurdum ama belki daha iyisi vardır diye soruyorum, masaüstü ortamı olarak gnome bana daha hoş göründü ama kde'deki krunner, deklanşör gibi uygulamaların olmaması canımı sıktı, kde plasma kurdum o da çok kötü duruyor yani antika görünüm sevmiyorum, böyle hem şık duran, hem gündelik kullanım için hızlı akıcı ve ekran görüntüsü alma uygulaması v.s. gibi temel işleri sıkıntısız çözeceğim distro öneriniz varmı?