aracı kurumlar her zaman daha avantajlıdır bu konuda. eğer uzun süre bu işle uğraşırım diyorsan bir aracı kurumda hesap aç bence. ben trive ve osmanlı ile çalışıyorum. şartlarını sorarsın. genelde belli büyüklüğün üstündeki portföylere para almazlar ve al sat ekranı verirler. anlık verileri oradan takip edebilirsin. yok ayda yılda bir uğraşırım diyorsan bankadan şaşma... ama ücret meselesi bankalarda bir sorun haline geldi. pekçok hesap sahibi aracı kurumlara geçti diye biliyorum.