Under Construction eklentisini kullanıyorum yıllardır, en çok kullanılan eklenti.
Maintenance var hocam bkabilirsiniz düz sade bişey ama istediğiniz görseli ekleyebiliyorsunuz
İkisine de bakacağım çok teşekkürler. Siteyi daha bitirmedim ben de, kullanıcı girdiğinde saçma sapan bi sayfa ile karşılaşmasın en azından.