TahaBYKTS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz yaz 6 günlüğüne Fas'taydım. Biz nişanlımla beraber tur (pronto) ile gittik. Çok fazla gezilecek ve görülecek şey var aslında. Bir şehrinde yılanı dans ettirenlerden kaçarken, bir şehrinde italyanın x bir sokağında kahve içiyormuş hissiyatı yaşıyorsunuz.

Spesifik bir sorunuz varsa WP'den yazabilirsiniz Şimdiden iyi geziler.

------

Bir kaç fotoğraf bırakayım;








WP tan yazıyorum hocam.