Merhaba,

Workspacedeki kısıtlamalardan kaynaklı e-posta taşıma yapamıyorum. Outlook'a kurup pst export yaptığımda ise contact list gelmiyor gmail üzerinden kişileri csv export yaptığımda ise sağlıklı import yapmıyor bununla ilgili bana çözüm sağlayabilecek bir arkadaş var mı