Geçtiğimiz yaz 6 günlüğüne Fas'taydım. Biz nişanlımla beraber tur (pronto) ile gittik. Çok fazla gezilecek ve görülecek şey var aslında. Bir şehrinde yılanı dans ettirenlerden kaçarken, bir şehrinde italyanın x bir sokağında kahve içiyormuş hissiyatı yaşıyorsunuz.
Spesifik bir sorunuz varsa WP'den yazabilirsiniz

Şimdiden iyi geziler.
------
Bir kaç fotoğraf bırakayım;