FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ediyorum, teee okulun olduğu şehirdeki vergi dairesi koymuş. Umarım buradan ödenebilir bari taksit yapsınlar 😂 teşekkür ediyorum.

gib'e girip yapılandırın hocam



2018 mezunuyuz hocam herhalde doldu, ben seçimde faizler silinince direkt ödemiştim ama sağlık olsun 😅

gib'e girip yapılandırın hocam