Teşekkür ediyorum, teee okulun olduğu şehirdeki vergi dairesi koymuş. Umarım buradan ödenebilir bari taksit yapsınlar 😂 teşekkür ediyorum.
gib'e girip yapılandırın hocam
2018 mezunuyuz hocam herhalde doldu, ben seçimde faizler silinince direkt ödemiştim ama sağlık olsun 😅
gib'e girip yapılandırın hocam