Sevgilimin telefonunda sadece bir banka uygulaması açılmıyor, kısıtlı diyor; arayınca devlet tarafından kısıtlı diyor. Kyk borcu var ama sigortalı çalışmıyor başka da bir borcu yok. Devlet sadece Nkolayı mı kısıtlıyor? Nereden öğrenebiliriz kısıt sebebini (müşteri hizmetleri bilmiyor) ya da haksız yere kısıtlama varsa mahkeme açabilir miyiz; parayı tuttukları için içeride?