yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
90'lı yıllarda Amerika'ya faks çekilirdi domain almak için. Aradan 40 yıl geçti hala yok imzaydı, zarttı zurttu diye domain mi alınacak? O imza ve kimlik bilgileri ile ne yapılacak ya da transfer ettiğin domain'ler nereye gidecek? Bunlar benim için muallak.
Hocam kimlik bilgilerin zaten sorgu panellerinde piyasada geziyor One.com eski ve icann onaylı bir firma. Domain Kayıt tarihi bile : 1992
Tabi 50.00 TL ye domain almak istiyorsanız riske girmeniz lazım, bu türk firmaları içinde geçerli