90'lı yıllarda Amerika'ya faks çekilirdi domain almak için. Aradan 40 yıl geçti hala yok imzaydı, zarttı zurttu diye domain mi alınacak? O imza ve kimlik bilgileri ile ne yapılacak ya da transfer ettiğin domain'ler nereye gidecek? Bunlar benim için muallak.