firstozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altyapı kontrol edip xxx hızı alabilirsiniz dediklerine güvenme. Başıma geldi çünkü.
Müşteri hizmetlerinde gözüken altyapı doğru değil, TT teknik servisine sordum "abi onlara inanma alt yapı yok senin burada" dediler.
Servisler taşerona geçmiş, şimdi çok şey söylenir de yasal değil.
Özetle alabildiğin hızı en ucuza nereden alırıma bak. Netinternet ve netgsm ucuzdu
Zaten taahütsüz alıyorum 300 500 sorun olmaz bunlara 3 haftalık musteri zarar verir ama bana bır sey olmaz en kotu telefona internet paketi yapar hucresel veri açarım o kadar tiltim şu an