Altyapı kontrol edip xxx hızı alabilirsiniz dediklerine güvenme. Başıma geldi çünkü.
Müşteri hizmetlerinde gözüken altyapı doğru değil, TT teknik servisine sordum "abi onlara inanma alt yapı yok senin burada" dediler.
Servisler taşerona geçmiş, şimdi çok şey söylenir de yasal değil.
Özetle alabildiğin hızı en ucuza nereden alırıma bak. Netinternet ve netgsm ucuzdu