WAwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam mesajım kimsenin ekmeğine taş koymak amacıyla yazılmadı. Sizinle bu konuda tartışmamız da kalp kırmaktan baska bir sonuca varmaz.
Allah herkesin kalbine göre versin ekmeğini. Hayırlı aksamlarınız olsun. Kolay gelsin. Umarım beni yanlıs anlamamışsınızdır. Saygılarımla.
Doğru söylüyorsun bende bu şekilde olsun istemem fakat farkında olmadan yazdığınız bir mesaj bu sonuca ulaşıyor, bu şekilde geri dönüşünüze de ayrıca sevindim. Amin cemil cümlemize, hayırlı akşamlar ve kolaylıklar.