Merhaba arkadaşlar.
Yaklaşık 8 ay önce Almanya'ya temelli gelmiş bulunuyorum. İlk geldiğimde 1 senelik vize almıştım. Oturum kartı için başvuruda bulundum ve vizemi 2028 eylül'e kadar uzattılar. Bu güzel haberi sizinle de paylaşmak istedim.
Hocam darısı başımıza güzeliyle diyelim, ne güzel maşallah
Yanlış anlamazsanız hocam. Danışmanlık şirketi ya da iş bulma kurumu benzeri şirketler ile iş birliği yaptınız mı yoksa akraba, eş, dost konusunun yararı mı oldu?