Konu
Almanya'da 3.5 yıllık çalışma vizem geldi :)
04-02-2025, 22:10:57
#1
SametK
Merhaba arkadaşlar.
Yaklaşık 8 ay önce Almanya'ya temelli gelmiş bulunuyorum. İlk geldiğimde 1 senelik vize almıştım. Oturum kartı için başvuruda bulundum ve vizemi 2028 eylül'e kadar uzattılar. Bu güzel haberi sizinle de paylaşmak istedim.