xgooglex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. one.com'a transfer işlemini anlamadım. Bu domain şirketine mi transfer ediyoruz öncelikle bunu sormak istiyorum, ayrıca domain şirketinin sepetinde 8$ gibi bir rakam görünüyor, dediğiniz fiyatı göremedim.
Kampanya bitti galiba ben 13 adet kadar transfer ettim süreç bayağı zor oluyor ama fiyat cok uygundu.
Önce site üzerinden transfer edeceğiniz domainleri transfer alanından sepete ekliyorsunuz sonrasında size mail geliyor SMS onay istiyor ama SMS gelmediği icin sonraki surece gecip gelen maildeki linklere tek tek gittiğinizde her domain icin transfer kodu giriyorsunuz.
Sonrasında ise her domain icin tek tek yapacaginiz iletişim bilgileri formu var onu imzalayıp mail atmanız lazim sonrasında transferi başlatıyorlar.


Not: 2 ve üzeri domain transferi icin sepete ekleyince 6.29usd düşüyor yine piyasanın cok altında bir rakam.

Notun Notu : Ayrica siteye ref ile üyelikte iki tarafta 5usd kazaniliyormus - https://one.me/enazqtne linkim lazim olan olursa.