Ghezzal'in yediği kırmızı kart tam bir kara leke adeta Fenerbahçe rahatça kazansın diye oyuncu eksiltmeye çalıştı hakem böyle hakemlere uzun bir süre maç verilmemesi lazım
Ya allahtan korkun Peygamberden utanın ya adam kendisi itiraf etti hakeme küfür ettiğini ya Futbol izlememek lazım bu ülkede