Bir kere oluyor deyip evlenmeden tonla borca girmeyin, evlendikten sonra stres yaşarsınız huzurunuz kaçar, arada sürtüşmeler olduğunda olabildiğince uzatmamak lazım, kadınlar muhasebe programı gibidir 10 yıl önce seninle hangi parkta ne konuştuğunu hatırlar o yüzden geçmiş konular üzerine hiç tartışma yaşamamaya çalışın, aileleri çok konularınıza müdahil etmeyin, sosyal medyaları kapatın hem nazara gelmeyin hem de birbirinize kaliteli vakit ayırabilirsiniz.Bir psikolog şunu der; evlilik parmak izi gibidir, her ilişkinin dinamikleri farklıdır.