Beklentileri yüksek olan kadınla olmaz.( Hele ki ben çok şey istemiyorum deyip, şu da olsun bu da olsun diyenle)
Evlenmeden önce, sahsen 3 şeye dikkat etmek lazım;
1-Kendi ailesine nasıl ve sonra senin ailene nasıl
2-İşler yolunda ve değilken tepkileri nasıl
3- Kendi ayaklarının üstünde misin,buna bakmak lazım. Karşı taraf ilk birkaç yıl çalışırsa daha iyi olur. Benim durumum var, evde rahat eder diye düşünme. Can sıkıntısı bir yerde başlar, ilk saracağı kapı erkek olur
Bu da bir abimin tavsiyesiydi zamanında, iyi ki dinlemişim. Evlenmeden gözünü 4 aç, evlenince tek gözünle kısık bak
Allah mesut etsin