ekodayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan ki piyasa içler acısı gerçekten. Gaming koltuklar da ortası yok ya ucuz ya yüksek var ortalama f/p kavramı yok.

Ikea fiyatları:LINK adam gibi elle tutulur çalışma sandalyeleri / koltukları 10 bin TL ve üzeri.

Oyuncu koltukları içinde aynısı geçerli 10 bin TL ve altı koltuklar genellikle kronik parça sorunları bol olan segment oluyor.

Bu arada deri koltuklar kumaşlara göre daha konforlu ama deri koltuklar da ki deforme sorunları çok fazla olduğu için tercih edilmiyor artık.

Kumaş koltuklarda ise hawk markası hakimiyet kurmuş durumda. Daha önce deneme şansım olmadı ama hawk fab v4 kumaş ile xdrive 15'li plus kumaş modeli arasında kalmıştım tercihimi bu xdrive tarafında kullandım sebebi şu;

Kumaş sektöründe hawk hakim ama kullanıcı yorumlarında genellikle mutfak sandalyesinden hawk serisine geçen herkes övmüş ama muadil ürünlerden hawk serisine geçenler beğenmemiş konfor ve rahatlık açısından çok eleştiri almış.

İlla ki başarılıdır fakat uzun yıllarca kullanınca o süngerin dayanacağını düşünmüyorum bu yüzden aldığınız ilk günden itibaren ortopedik güzel bir minder ve kol pedi ile kullanılması daha sağlıklı.

Bu arada >anlık< tekrar inceledim ekşi de hawk yoğun eleştirilerin hedefi olmuş aynı şekilde xdrive markasının yorumlarını da okudum eleştiriler daha az biraz garip.

Öçlülerini de kontrol ettiğim de hawk fab v4 1-2cm farkları ile xdrive 15'li serisinden büyük ama gözle çok fark edileceğini düşünmüyorum. Genişlik biri 53 biri 51 mesela ama kilo problemi olanlara iki modeli de önermem tüm markalar mesela boy 190cm kilo 130kg limitlerine kadar destekler diyorlar ama kolçaklar ve koltuk yan kavisli destekler yüzünden kalçalarınıza baskı yapar o yüzden önermem.

Onun haricinde xdrive markasına güvendik bakalım. Hangi markayı alırsanız alın eğer 15.000TL altında konfor istiyorsanız deri koltuk tercih edin. 15.000 TL altında uzun süre kullanım istiyorsanız fullkumaş tercih etmeniz sağlıklı olur.
Yorumunuza kesinlikle katılıyorum, bu arada ikea fiyatları benim aldığım döneme göre çok değişmiş şuan ki fiyatlarına bakmamıştım açıkcası yorum yazarken.

xDrive hizmet konusunda kötü bir firma değil söylemim yanlış anlaşılmasın malzeme kalitesi konusunda sanki ürünü sattık arkasından parçalarını satarak süreklilik sağlayabiliriz gibi bir planlı eskitme amaçlı kalite de bazı eksileri var, bunu sadece xDrive bir süre kullandıktan sonra deneyimle anlayabiliyorsunuz.

Garanti kapsamında Amortisöre kadar değiştiriyorlar götür koltuğu sıkıntısı var de ilgileniyorlar fakat o kadar para verip ürünün bir senede o hale gelmesi beklemediğim bir hareket müşteri olarak.

Ben ki 6 sene bel destekli en dandik internet cafe koltuğu kullanmış birisi olarak o kadar para verdikten sonra insan biraz uzun ömür bekliyor

Hayırlı olsun bu arada