Bu bahsettiğin "Baba Koltukları" aşırı rahat ve konforlu hemfikiriz lakin yükselip-alçalma durumları olmadığı için masa boyutuna uygun bulmak zor. Akıllı yükselip alçalabilen masası olanlar için harika olur.
Bu koltuğun bana göre 2 dezavantajı var;
1. kolayca hareket ettirilememesi sebebiyle oda temizliğini zorlaştırması.
2. yükseklik ayarının yapılamaması.
3. çokalan kaplaması.
4.deri modellerinde çok fazla terleme yapması.
Ama onun dışında 15.000 TL'lik kumaş "Baba Koltuğunun" 30.000 TL'lik kumaş gaming koltuktan rahat olduğuna eminim.
Evde pc masa ve koltuk için ne kadar alanın var bilmiyorum fakat ben 3 monıtor kullanıyorum masam geniş büyük ve koltuğum tam uyumlu yükseklikte ayrıca alan için şöyle bişey söyliyebilirim masan büyük ise altına doğru ittiğinde sadece sırt yasladığın kısım dışarda çıkıntı yapıyor kullanmadığın zamanlarda masanın altına itip o şekilde alandan tasarruf yapabilirsin ayrıca bu söylediğim koltukların ayak uzatma kısmıda oluyor açıp kapatabiliyorsun kapattığında daha dar olabiliyor ben genelde açık ve masanın arkasına kadar yaslıyorum ayaklarımı uzatıyorum mükemmel keyif

birde deri terletiyor demişsinde kışları genelde eşofmanla takılıyorum hiç sorun olmuyor yazlarıda sorun yaşamadım ama diyelim sıcaktan çıplak falan oturdun problem oldu onunda çözümü var bu yatak çarşaf örtüsü gibi büyük bir kumaşı üzerine at koltuğun sırt tarafından bağla bu askerde yatakların çarşaflarını arkadan bağladıkları gibi kullan öyle nolcak bu çözüm işyerlerinde falan estetik olarak iyi olmasada evde kendi halinde takılıyorsan bence hiçbir sorun olmaz hatta o çarşafın desenlileri falan var estetik kaygın var ise onlarla bile bütün yazı rahatlıkla çarşaflı şekilde kullanabilirsin ki benim (bazen öyle kullanmışlığımda var). Dediğin gibi hareket ettirmeside zor değil arka sırt tarafından hafif öne doğru kaldırıp bir tarafı havadayken çapraz şekilde sağa sola ittirip çekerek halıya çok sıkıntı vermeden öne arkaya çekebiliyorsunki zaten bunu ben sürekli yapmıyorum sabit duruyor böyle basit şeylerin benim rahatımdan önemsiz olduğu için hareket ettirmeymiş yüksekliği alçaklığının değişmesiymiş deriymiş kumaşmış bunlar pek umrumda değil ben çalışırken rahatlıktan uyuya kalan adamım sen o gaming koltuklarda uyu bakalım uyuyabiliyorsan konu benim için kapanmıştır