xDrive ürün kalitesi konusunda çok sıkıntılı zaten resmi sitesini incelerseniz ürünlerinden çok yedek parçalarının satışta olduğunu görebilirsiniz, diğer markaları kullanmadığım için yorum yapmayacağım.
2021 de xDrive ın RGB ışıklandırmalı koltuğunu aldım
1) Adaptör ile çalıştığı için koltuğun yanında prizle dolaşmam gerekti ben bunu pilli düşünüyordum akıl alır gibi de değil zaten adaptörle çalışması o konuda baştan eksiye düştük, araştırma eksikliği
2) Oyuncu koltuğu sonuçta yeri geldiğinde 8-10 saat üstünde oturuyoruz ilk yaz sonunda terleme gibi etkilerle deri çatlamaya başladı mecburen daha fazla zarar vermeyelim diye oturma kısmına yastık koyduk.
3) Oturma kısmı Ağırlıktan dolayı zamanla dikişlerden patlamaya başlıyor bunu daha garanti kapsamındayken yaşadık İzmir bayisi bu konuda sağolsun değişimini yaptı alt tarafın fakat garanti kapsamında yapmıyorlar biz bir tanıdık vasıtasıyla bayiye verilen yedek parçalardan kayıtsız yaptırdık.
4) Zamanla her yerinden gacur gucur ses yapmaya başlıyor ve aşırı can sıkıyor DC de bazen mikrofondan gidiyor nerden geldi o ses ahahha ihihi açıklayamıyorsun
Toplam da belki 2 sene ya kullandım ya kullanmadım sonra gittim Ikea dan rahat bir ofis koltuğu aldım emin olun alacağınız o ürünlerin yarı fiyatına daha kaliteli ve konforlu bir koltuk aldım, xDrive da bodrumda ki depoda öylece parçalanmayı bekliyor