Kısa bir bilgilendirme vereceğim.
Zamanında 2016 yılında bir esnaf geldi bizden yüklü bir miktarda ürün aldı ve ÇEK verdi.
Çeki sorgulattığımızda her hangi bir sorun gözükmüyordu ve çek sahibin milyonlarca ödemesi olmuş sorunsuz
Yani bunu bankayı arayıp teyit ediyoruz alıyoruz düşünün banka onay veriyor sorun gözükmüyor çok iyi diyor vb vb.

Ürünleri teslim ediyoruz meğersem bu çek muhabbetinde farklı oyunlar dönüyormuş tam hatırlamıyorum ama.
Çek patlak çıktı ödenmedi