Conderser mikrofonum da var yaka mikrofonum da. Arkadaşların dediği gibi conderser kullanmak maliyetli ekstra ihtiyaçların oluyor ve çok kullanışlı değil. Artık yaka mikrofnlarının kalitesi de epey gelişti. Tavsiyem iyi bir yaka mikrofonu alabilirsin. ben
https://godox.com.tr/katalog/urun/go..._ikili_mic_kit bunu kullanıyorum.
Bu mikrofonla çektiğim bir iki içerik örneğini de bırakıyorum.
buradan gidebilirsin. Özellikle Düzleştiriciden Kurtulun adlı bir video var orada hem ortam gürültüsü çok zorlu bir ortam az çok fikir verir. ev gibi dış ortam sesini kontrol ettiğin yerlerde zaten rahat edersin.