Şu anda B1 seviyesinde İngilizcem var hocam.
Yabancı dile maruz kalırsanız siz farkında olmadan diliniz gelişiyor.
Bunun dışında kelime dağarcığınızı geliştirin.
En önemlisi de bu..
Konuşma, yazma demişsiniz.
Bunun için de pratik yapmanız gerekiyor.
Hiçbir şey yapamıyorsanız yabancı insanlarla sesli ya da görüntülü sohbet edin.